WCAG WCAG WCAG  
 Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Strachówka
Przetargi
Gmina Strachówka: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 3 w miejscowości Borucza oraz dz. nr 185 w miejscowości Kąty-Wielgi, gmina Strachówka
Wykonanie rozbiórki budynku dawnej owczarni znajdującego się w Strachówce przy ul. C.K. Norwida 5.
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II
PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Strachówce
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg kruszywami wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Przebudowa drogi gminnej Kąty-Miąski - Borucza
Przebudowa drogi gminnej Annopol – Marysin
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krawcowizna
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym, pospółką żwirową oraz destruktem asfaltowym wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4 x4
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 80 i dz. nr 95 w miejscowości Osęka, gmina Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 80 i dz. nr 95 w miejscowości Osęka, gmina Strachówka
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wiktoria Gmina Strachówka dz. ew. nr 60 i 156
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem
Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Strachówce oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2015 - 2018
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Wykonanie chodnika i miejsc postojowych wraz z elementami odwodnienia przy ul. M. Konopnickiej w Strachówce, gmina Strachówka
Doposażenie i dostosowanie placówek przedszkolnych w Strachówce i Rozalinie wraz z wyposażeniem placów zabaw, gmina Strachówka
Rozbudowa istniejącego budynku garażowego o pomieszczenia świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną w Równem gmina Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 76 i dz. 73 w miejscowości Księżyki, gmina Strachówka
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
Budowa sieci wodociągowej w Gminie Strachówka w miejscowości: Rozalin, Józefów, Annopol i Młynisko
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Komputerowe okno na świat - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Rozplantowanie z profilowaniem materiału tefra-stab na drogi gminne Gminy Strachówka
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Komputerowe okno na świat - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu „Komputerowe okno na świat – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”
Dostawa materiału do napraw i ulepszeń dróg gruntowych na obszarze Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Modernizacja urządzeń służących melioracji szczegółowej i podstawowej poprzez odbudowę przepustów zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenach zurbanizowanych Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Kopanie rowów, wykonanie przepustów, przy drogach gminnych Gminy Strachówka w 2013 r.
Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły w latach szkolnych 2013-2015
Modernizacja urządzeń służących melioracji szczegółowej i podstawowej poprzez odbudowę przepustów zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenach zurbanizowanych Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka powiat wołomiński
Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Strachówce oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2013-2015
Remont i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Jadwisinie, Gmina Strachówka - etap I i II
Inne Informacje
« Strona główna BIP
Stan spraw
Wykaz danych o środowisku
Archiwum - wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP

Ogłoszenie nr 554873-N-2017 z dnia 2017-07-20 r. 

Gmina Strachówka: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strachówka, krajowy numer identyfikacyjny 71158272400000, ul. ul. C. K. Norwida  6 , 05282   Strachówka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 562 828, , e-mail k.jezierski@strachowka.com.pl, , faks 257 562 829. 
Adres strony internetowej (URL): http://ugstrachowka.bip.org.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie 
http://ugstrachowka.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie 
http://ugstrachowka.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Oferty należy składać w formie pisemnej 
Adres: 
Urząd Gminy w Strachówce ul. C. K. Norwida 6 05-282 Strachówka (Sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II 
Numer referencyjny: SG 271.7.2017 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II o długości 1050m. Zakres prac obejmuje: a) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wprowadzenie oznakowania w terenie; b) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych; c) wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym; d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm; e) wykonanie poboczy; f) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac określają: a) dokumentacja techniczna b) przedmiar robót; c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 

II.5) Główny kod CPV: 45233123-7 
Dodatkowe kody CPV: 


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-16 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz jeśli wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie drogi obejmującej wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o wartości minimum 150 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączenie dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane – wzór Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 3 specyfikacji 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie załączonego do niniejszej specyfikacji przedmiarem robót 2) Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych - jeżeli dotyczy 1.2. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć bez dodatkowego wezwania: 6) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do specyfikacji. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie 
Informacja na temat wadium 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

gwarancja jakości

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zgodnie z art. 144.1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 6.2.Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku: 1) Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 2) Zamawiającego , aby wykonawca przedłożył propozycję zmiany, 3) Wykonawcy o dokonanie wskazanej zmiany. Wniosek musi zawierać: 1) Opis zmiany. 2) Uzasadnienie zmiany. 3) Koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. 4) Czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 6.3. Termin wykonania przedmiotu umowy, może zostać przedłużony o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań : 1) Przekazania terenu budowy. 2) Przedłużeniem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót. 3) Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4) Udzieleniem zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie realizacji zamówienia podstawowego, jeżeli zamówienie to wpłynie na zmianę terminu wykonania robót. 5) Koniecznością przerwania robót, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną. 6) Wstrzymaniem robót przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6.4. Wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2017-08-04, godzina: 14:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

ZAŁĄCZNIKI:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków  Zamówienia(SIWZ) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 1 (wzór oferty) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 2 (oświadczenie) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 3 (oświadczenie) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 4 (grupa kapitałowa) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 5 (wykaz robót) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 6 (projekt umowy) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 7 (dokumentacja techniczna, zgłoszenie) - POBIERZ (format pliku: .zip, rozmiar: 4,4MB)
  • Załącznik Nr 8 (przedmiar robót) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 9 (szczegółowe specyfikacje techniczne) - POBIERZ
  • Informacja na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (07.08.2017r.) - POBIERZ
  • Unieważnienie postępowania (07.08.2017r.) - Pobierz




 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Strachówka
Informację wprowadził(a) do BIP:Patryk Kamiński
Data udostępnienia w BIP:2017-07-20
Data ostatniej aktualizacji:2017-08-07

Liczba odsłon: [547194]