Strachówka:
Doposażenie i dostosowanie placówek przedszkolnych w Strachówce i Rozalinie
wraz z wyposażeniem placów zabaw, gmina Strachówka
Numer ogłoszenia: 292196 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
Strachówka , ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025
675-90-46, faks 025 675-90-46.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.strachowka.com.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie i dostosowanie placówek przedszkolnych w
Strachówce i Rozalinie wraz z wyposażeniem placów zabaw, gmina Strachówka.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie i dostosowanie placówek
przedszkolnych w Strachówce i Rozalinie wraz z wyposażeniem placów zabaw, gmina
Strachówka. W skład zamówienia wchodzą m.in. elementy takie jak: 1) zakup
wyposażenia placów zabaw wraz z montażem typu: karuzele, sprężynowce, huśtawki,
zjeżdżalnie, zestawy wielofunkcyjne oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni
placów zabaw i ogrodzenia. 2) dostosowanie toalet w oddziałach przedszkolnych
obejmujących m.in.: wymianę umywalek, misek ustępowych, podajników na mydło i
ręczniki papierowe, suszarek do rąk, luster, 3) wyposażenie pomieszczeń, z
których korzystają dzieci oraz personel w stoły, krzesła, regały, szafki,
rolety okienne, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki itp., 4)
doposażenie placówek w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z
oprogramowaniem, tablice interaktywne, kserokopiarki itp. 5) Przedmiot
zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie,
rozmieszczenie asortymentu do wskazanych pomieszczeń oraz montaż i instalację
dostarczonego sprzętu. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów
uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żadna część składająca się
na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej
produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania.
Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu
w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów
były w języku polskim..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 44.41.13.00-7,
44.41.17.00-1, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-0, 39.71.34.30-0,
31.71.00.00-6, 32.32.00.00-2, 30.23.60.00-2.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: nie dotyczy
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z
następujących okoliczności, tj.: 1) w przypadku zmian podmiotowych po stronie
wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w przypadku wszystkich
zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego np.: a)
pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji
pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, lub
kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej
technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie
czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji
wykonanego przedmiotu umowy, 3) w przypadku zmian stanu prawnego lub
faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zmiana leży
w interesie publicznym, np.: a) zmiany będące następstwem okoliczności leżących
po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez
Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej, lub dokumentacji technicznej urządzeń, b) zmiany
będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: -
przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy
administracji decyzji, zezwoleń itp., - odmowa wydania przez organy
administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w
dokumentacji projektowej, 4) w pozostałym zakresie - w sytuacji
nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie
mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, np.: a) warunki
atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług
lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzenie prób i sprawdzeń,
dokonywanie odbiorów; b) klęski żywiołowe, c) siła wyższa uniemożliwiająca
wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d) inne przyczyny zewnętrzne
niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością
prowadzenia działań w celu wykonania umowy, e) niedostępność na rynku
materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej
spowodowana zaprzestaniem produkcji, lub wycofaniem z rynku tych materiałów,
lub urządzeń. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron,
wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://ugstrachowka.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: POKL,
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie
szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych
świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w
stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wyposażenia i
montaż placów zabaw, wykonanie bezpiecznej nawierzchni placów zabaw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw w
Rozalinie i Strachówce, gmina Strachówka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 21.10.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie
toalet, wyposażenie do utrzymania czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie toalet, wyposażenie do utrzymania
czystości w Rozalinie i Strachówce, gmina Strachówka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
44.41.13.00-7, 44.41.17.00-1, 39.71.34.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 21.10.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doposażenie
placówek, zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów
plastycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie placówek, zakup wraz z dostawą
zabawek, mebli, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych w Rozalinie
i Strachówce, gmina Strachówka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 21.10.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa
sprzętu audiowizualnego, sprzętu ICT, tablic interaktywnych, kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego, sprzętu
ICT, tablic interaktywnych, kserokopiarek w Rozalinie i Strachówce, gmina
Strachówka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
31.71.00.00-6, 32.32.00.00-2, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 21.10.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Doposażenie
placówek, zakup wraz z dostawą mebli..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie placówek, zakup wraz z dostawą mebli
do oddziałów przedszkolnych w Rozalinie i Strachówce gmina Strachówka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
39.16.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 21.10.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania: