WCAG WCAG WCAG  
 Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Strachówka
Przetargi
Gmina Strachówka: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 3 w miejscowości Borucza oraz dz. nr 185 w miejscowości Kąty-Wielgi, gmina Strachówka
Wykonanie rozbiórki budynku dawnej owczarni znajdującego się w Strachówce przy ul. C.K. Norwida 5.
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II
PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Strachówce
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg kruszywami wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Przebudowa drogi gminnej Kąty-Miąski - Borucza
Przebudowa drogi gminnej Annopol – Marysin
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krawcowizna
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym, pospółką żwirową oraz destruktem asfaltowym wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4 x4
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 80 i dz. nr 95 w miejscowości Osęka, gmina Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 80 i dz. nr 95 w miejscowości Osęka, gmina Strachówka
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wiktoria Gmina Strachówka dz. ew. nr 60 i 156
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem
Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Strachówce oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2015 - 2018
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Wykonanie chodnika i miejsc postojowych wraz z elementami odwodnienia przy ul. M. Konopnickiej w Strachówce, gmina Strachówka
Doposażenie i dostosowanie placówek przedszkolnych w Strachówce i Rozalinie wraz z wyposażeniem placów zabaw, gmina Strachówka
Rozbudowa istniejącego budynku garażowego o pomieszczenia świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną w Równem gmina Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 76 i dz. 73 w miejscowości Księżyki, gmina Strachówka
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
Budowa sieci wodociągowej w Gminie Strachówka w miejscowości: Rozalin, Józefów, Annopol i Młynisko
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Komputerowe okno na świat - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Rozplantowanie z profilowaniem materiału tefra-stab na drogi gminne Gminy Strachówka
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Komputerowe okno na świat - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu „Komputerowe okno na świat – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”
Dostawa materiału do napraw i ulepszeń dróg gruntowych na obszarze Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Modernizacja urządzeń służących melioracji szczegółowej i podstawowej poprzez odbudowę przepustów zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenach zurbanizowanych Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Kopanie rowów, wykonanie przepustów, przy drogach gminnych Gminy Strachówka w 2013 r.
Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły w latach szkolnych 2013-2015
Modernizacja urządzeń służących melioracji szczegółowej i podstawowej poprzez odbudowę przepustów zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenach zurbanizowanych Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka powiat wołomiński
Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Strachówce oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2013-2015
Remont i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Jadwisinie, Gmina Strachówka - etap I i II
Inne Informacje
« Strona główna BIP
Stan spraw
Wykaz danych o środowisku
Archiwum - wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP

           

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka

 

DZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający:

Gmina Strachówka

ul. C.K. Norwida 6

05-282 Strachówka

Adres Biuletynu Informacji Publicznej: http://ugstrachowka.bip.org.pl

Tel. /0 – 25/ 756 28 28 ;  fax /0 – 25/ 756 28 29


DZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tys. Euro, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań

ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej.

Klasyfikacja według rodzaju zamówienia: usługi.


DZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.        Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka.

2.    Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie 65 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do ziemi.

Ilość projektowanych oczyszczalni ścieków w podziale na przepustowości:

Typ A – ( do 4 RLM) przepustowość 0,6 m3/d – 34 szt. – osad czynny ze złożem fluidalnym,

Typ B – ( 5 – 6 RLM) przepustowość 0,9 m3/d – 21 szt. – SBR,

Typ C – ( 7 – 8 RLM)  przepustowość 1,2 m3/d – 7 szt. – SBR,

Typ D – (9 – 12 RLM) przepustowość 1,8 m3/d – 3 szt. – SBR.

Projekt budowlany zakłada dla budynków mieszkalnych zamieszkałych przez maksymalnie 4 stałych mieszkańców (RLM) zastosowanie przydomowej oczyszczalni ścieków pracującej w technologii złóż fluidalnych.

Dla obiektów o zamieszkaniu powyżej 4 RLM projekt zakłada zastosowanie przydomowej oczyszczalni ścieków pracującej w technologii SBR – sekwencyjny reaktor biologiczny

Szczegóły określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które są udostępnione w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: http://ugstrachowka.bip.org.pl

3.        Zakres świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego:

1)        reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności     jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

2)        sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,                a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych                       i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

3)        sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych  i przekazywanie ich do użytkowania,

4)        potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,

5)        wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,

6)        żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem
na budowę,

7)        kontrola ilości i  terminowości wykonywania robót.

8)        udział  w  przekazaniu  przez  Inwestora  placu  i  terenu  budowy  Wykonawcy  robót.

9)        udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Inwestora.

4.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5.        Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
– 71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

 

DZIAŁ IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujący warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia:

1)      Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

a) minimum jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji  Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy budowie min. 50 szt. przydomowych oczyszczalni

2)      Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia t.j.:

a.       jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,  wodociągowych i kanalizacyjnych – inspektor nadzoru koordynujący,

b.      jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – inspektor nadzoru robót elektrycznych,

c.       jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – inspektor robót budowlanych.

            Weryfikacja wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie analizy złożonych dokumentów, tj. wykazu wykonanych usług oraz wykazu osób (wzór stanowi zał. Nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór stanowi zał. Nr4).

 

DZIAŁ V. ODRZUCENIE OFERTY

1.        Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:

1)        jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

2)        została złożona przez podmiot:

a)      niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji określonych w zapytaniu ofertowym lub

b)      powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020, lub

3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

2. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 w/w ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji.

3. W przypadku, o którym mowa w art. 57h ust. 3 w/w ustawy, przepisu ust. 1 pkt. 2 lit. b nie stosuje się. W takim przypadku oferta podlega odrzuceniu również, jeżeli czynności związane z przygotowaniem lub przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonała osoba podlegająca wyłączeniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt. 1–4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.3)), chyba że osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

DZIAŁ VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

1.        Ofertę należy sporządzić wg formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1.

2.        Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

3.        Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie. Koperta powinna zawierać adres Wykonawcy składającego ofertę, być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz posiadać dopisek o treści:

 

„Zapytanie ofertowe na pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka”.

 

 

DZIAŁ VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.

 

1.        Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Strachówce, 
05-282 Strachówka, ul. C. K. Norwida 6  (Sekretariat) do dnia 25.08.2017r. do godz. 1000.

2.       Zamawiający po ocenie ofert powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty na piśmie o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu oferty, niezłożeniu żadnej oferty lub zakończeniu postępowania bez wyboru żadnej oferty.

3.       Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy niniejszego zadania bez wyboru żadnej z ofert.

 

DZIAŁ VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY.

 

1.        Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 kodeksu cywilnego.

2.        Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.

3.        Cena oferty (i wszystkie jej składniki) powinna być wyrażona w PLN (nowych złotych polskich) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wyliczenie zaokrągleń winno być dokonane zgodnie z zasadami przybliżeń dziesiętnych.

4.        Jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się
za prawidłową cenę podaną słownie.

 

DZIAŁ IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.

 

1.        W odniesieniu do złożonych ofert dokonana zostanie ocena ofert na podstawie kryterium:  CENA = 90%, TERMIN PŁATNOŚCI = 10%.

2.        Ocena oferty w kryterium cena wyrażona jest w punktach, które będą liczone
wg. następującego wzoru:

W = Co/C x 100  x waga 90%  , gdzie:

W – ilość punktów przyznana za cenę brutto (z VAT) oferowaną za wykonanie przedmiotu zamówienia w badanej ofercie,

Co – najniższa cena brutto (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia spośród    złożonych ofert,

C – cena brutto (z VAT) oferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia w badanej ofercie.

3.        Ocena oferty w kryterium terminu płatności wyrażona jest w punktach, które będą liczone w następujący sposób:

- termin płatności od 7 do 13 dni - 0 pkt.

- termin płatności od 14 do 21 dni - 5 pkt.

- termin płatności od 22 do 30 dni - 10 pkt.

Wykonawca nie może zaproponować okresu płatności faktury krótszego niż wymagany minimalny okres płatności 7 dni ani dłuższego niż 30 dni.

W wypadku zaproponowania okresu płatności faktury krótszego niż minimalny okres 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta zostanie uznana za niezgodną z zapytaniem i jako taka zostanie odrzucona.

4.      Punktacja uzyskana z poszczególnych kryteriów podlega sumowaniu.

5.      Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

DZIAŁ x. Wzór umowy.

 

Warunki umowy zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.

Dział XI. ZAŁĄCZNIKI

  • Załącznik Nr 1 (formularz oferty) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 2 (projekt umowy) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 3 (wykaz usług) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 4 (wykaz osób) - POBIERZ
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - POBIERZ (28.08.2017r.)



 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Strachówka
Informację wprowadził(a) do BIP:Patryk Kamiński
Data udostępnienia w BIP:2017-08-16
Data ostatniej aktualizacji:2017-08-28

Liczba odsłon: [550458]