ZAPYTANIE OFERTOWE
NA PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka
DZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający:
Gmina Strachówka
ul. C.K. Norwida 6
05-282 Strachówka
Adres Biuletynu Informacji Publicznej: http://ugstrachowka.bip.org.pl
Tel. /0 â 25/ 756 28 28 ; fax /0 â 25/ 756 28 29
DZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami) â wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tys. Euro, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań
ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej.
Klasyfikacja według rodzaju zamówienia: usługi.
DZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
4) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
5) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
6) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem
na budowę,
7) kontrola ilości i terminowości wykonywania robót.
8) udział w przekazaniu przez Inwestora placu i terenu budowy Wykonawcy robót.
9) udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Inwestora.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
â 71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
DZIAŁ IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujący warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy â w tym okresie:
a) minimum jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy budowie min. 50 szt. przydomowych oczyszczalni
2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:
a. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych â inspektor nadzoru koordynujący,
b. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych â inspektor nadzoru robót elektrycznych,
c. jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej â inspektor robót budowlanych.
Weryfikacja wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie analizy złożonych dokumentów, tj. wykazu wykonanych usług oraz wykazu osób (wzór stanowi zał. Nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór stanowi zał. Nr4).
DZIAŁ V. ODRZUCENIE OFERTY
1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) została złożona przez podmiot:
a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji określonych w zapytaniu ofertowym lub
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014â2020, lub
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 w/w ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 57h ust. 3 w/w ustawy, przepisu ust. 1 pkt. 2 lit. b nie stosuje się. W takim przypadku oferta podlega odrzuceniu również, jeżeli czynności związane z przygotowaniem lub przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonała osoba podlegająca wyłączeniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt. 1â4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. â Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.3)), chyba że osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
DZIAŁ VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Ofertę należy sporządzić wg formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
3. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie. Koperta powinna zawierać adres Wykonawcy składającego ofertę, być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz posiadać dopisek o treści:
DZIAŁ VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Strachówce,
05-282 Strachówka, ul. C. K. Norwida 6 (Sekretariat) do dnia 25.08.2017r. do godz. 1000.
2. Zamawiający po ocenie ofert powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty na piśmie o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu oferty, niezłożeniu żadnej oferty lub zakończeniu postępowania bez wyboru żadnej oferty.
3. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy niniejszego zadania bez wyboru żadnej z ofert.
DZIAŁ VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY.
1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 kodeksu cywilnego.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
3. Cena oferty (i wszystkie jej składniki) powinna być wyrażona w PLN (nowych złotych polskich) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wyliczenie zaokrągleń winno być dokonane zgodnie z zasadami przybliżeń dziesiętnych.
4. Jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się
za prawidłową cenę podaną słownie.
DZIAŁ IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
1. W odniesieniu do złożonych ofert dokonana zostanie ocena ofert na podstawie kryterium: CENA = 90%, TERMIN PŁATNOŚCI = 10%.
2. Ocena oferty w kryterium cena wyrażona jest w punktach, które będą liczone
wg. następującego wzoru:
W = Co/C x 100 x waga 90% , gdzie:
W â ilość punktów przyznana za cenę brutto (z VAT) oferowaną za wykonanie przedmiotu zamówienia w badanej ofercie,
Co â najniższa cena brutto (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert,
C â cena brutto (z VAT) oferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia w badanej ofercie.
3. Ocena oferty w kryterium terminu płatności wyrażona jest w punktach, które będą liczone w następujący sposób:
- termin płatności od 7 do 13 dni - 0 pkt.
- termin płatności od 14 do 21 dni - 5 pkt.
- termin płatności od 22 do 30 dni - 10 pkt.
Wykonawca nie może zaproponować okresu płatności faktury krótszego niż wymagany minimalny okres płatności 7 dni ani dłuższego niż 30 dni.
W wypadku zaproponowania okresu płatności faktury krótszego niż minimalny okres 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta zostanie uznana za niezgodną z zapytaniem i jako taka zostanie odrzucona.
4. Punktacja uzyskana z poszczególnych kryteriów podlega sumowaniu.
5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
DZIAŁ x. Wzór umowy.
Warunki umowy zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2do zapytania.
Dział XI. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik Nr 1 (formularz oferty) - POBIERZ
- Załącznik Nr 2 (projekt umowy) - POBIERZ
- Załącznik Nr 3 (wykaz usług) - POBIERZ
- Załącznik Nr 4 (wykaz osób) - POBIERZ
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - POBIERZ (28.08.2017r.)