Strachówka:
Wykonanie chodnika i miejsc postojowych wraz z elementami odwodnienia przy ul.
M. Konopnickiej w Strachówce, gmina Strachówka
Numer ogłoszenia: 331638 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
Strachówka , ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025
675-90-46, faks 025 675-90-46.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.strachowka.com.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika i miejsc postojowych wraz z
elementami odwodnienia przy ul. M. Konopnickiej w Strachówce, gmina Strachówka.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prac jest wykonanie
chodnika i miejsc postojowych wraz z elementami odwodnienia przy ul. M.
Konopnickiej w Strachówce, gmina Strachówka. Celem opracowania jest budowa
chodnika i miejsc postojowych zlokalizowanych przy jezdni Drogi Powiatowej Nr
4346 W oraz zjazdów indywidualnych poprzez wykonanie: - robót rozbiórkowych -
robót ziemnych, - ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 wystającego na
ławie z betonu C12/15, - ustawienie krawężnika betonowego 15x22x100 najazdowego
na ławie z betonu C12/15, - ustawienie obrzeża betonowego 8x30x100 na podsypce
cementowo - piaskowej 1:3 gr. 5 cm, - chodnika z kostki betonowej czerwonej o
gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:3 o gr. 5 cm na warstwy
mrozoochronnej gr. 15 cm z pospółki i podbudowie z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 15 cm, - chodnika i miejsc
postojowych z kostki betonowej czerwonej o gr. 8 cm na podsypce cementowo -
piaskowej 1:3 o gr. 5 cm na warstwy mrozoochronnej gr. 15 cm z pospółki i
podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 15 cm,
- zjazdów z kostki betonowej grafitowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo -
piaskowej 1:3 o gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie 0/31,5 o gr. 15cm i warstwie pospółki o grubości 15 cm, -
wykonanie elementów odwodnienia, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- wykonanie trawnika..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2013 r., poz. 907 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe, stanowiących
nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na
powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.31.00-0.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: nie dotyczy
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten Zamawiający uzna
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane w
zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i
doświadczenia. Przez roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej
dwóch zamówień o podobnym charakterze o wartości minimum 100.000,00 zł
brutto każde
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego
oświadczenia
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według
formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego
oświadczenia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys
ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z
następujących okoliczności, tj.: 1) w przypadku zmian podmiotowych po stronie
wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w przypadku wszystkich
zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego, 3) w przypadku
zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,
jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 4) w pozostałym zakresie - w
sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia
strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiany
postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie
pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://ugstrachowka.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Działanie
413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach Działania Odnowa i Rozwój
Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Pliki do pobrania: