rozstrzygniecie_jadwisin.doc
Strachówka: Remont i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w
Jadwisinie, Gmina Strachówka - etap I i II
Numer ogłoszenia: 252324 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strachówka , ul. Norwida 6,
05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025 675-90-46, faks 025 675-90-46.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.strachowka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont
i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Jadwisinie, Gmina Strachówka -
etap I i II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przebudowa, remont i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz
z częścią usługową oraz budowa zbiornika na nieczystości ciekłe i zbiornika na
gaz płynny w miejscowości Jadwisin, Gmina Strachówka, powiat wołomiński.
Zadanie obejmuje remont i modernizację istniejącego budynku świetlicy wiejskiej
w Jadwisinie, polegający na dociepleniu budynku, wymianie stolarki okiennej i
drzwiowej, remoncie tynków wewnętrznych oraz przebudowie w celu wydzielenia
pomieszczeń niezbędnych do funkcjonowania świetlicy takich jak: zaplecze
świetlicy, toalety, kotłownia. Ponadto planuje się dostosowanie budynku dla
potrzeb osób niepełnosprawnych. Zadanie obejmuje również wykonanie instalacji
centralnego ogrzewania, instalacje elektryczne i instalacje wod.-kan. oraz
wykonanie wentylacji mechanicznej. Zadanie jest podzielone na 2 etapy: I etap:
będzie polegał na wykonaniu robót rozbiórkowo-modernizacyjnych zewnętrznych,
instalacji elektrycznych (WLZ wraz z tablicą rozdzielczą), wykonanie instalacji
centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej, instalacji piorunochronnej,
wykonanie kotłowni i zamontowanie zbiornika na gaz, zamontowanie zbiornika na
nieczystości ciekłej wraz z podłączeniem. II etap: będzie polegał na wykonaniu
robót rozbiórkowo - modernizacyjnych wewnętrznych, instalacji elektrycznych
wewnętrznych (oświetleniowa podstawowa, awaryjna i ewakuacyjna), wykonanie instalacji
wodociągowej (studnia wraz z przyłączem), wykonanie instalacji kanalizacyjnej
wewnętrznej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1,
45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.33.23.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie:
pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku
wiedzy i doświadczenia. Przez roboty w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone min. 2 roboty tożsame z
przedmiotem zamówienia o wartości min. 400 000 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania
warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały
udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące
tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej
grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w
wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w przypadku
zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa, 2) w przypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne
dla Zamawiającego np.: a) pojawienie się na rynku części, materiałów lub
urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji
przedmiotu umowy, lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b)
pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej
na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również
kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 3) w przypadku zmian stanu
prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka
zmiana leży w interesie publicznym, np.: a) zmiany będące następstwem
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie
realizacji umowy przez Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, lub dokumentacji technicznej
urządzeń, b) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w
szczególności: - przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez
organy administracji decyzji, zezwoleń itp., - odmowa wydania przez organy
administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w
dokumentacji projektowej, 4) w pozostałym zakresie - w sytuacji
nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie
mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, np.: a) warunki
atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług
lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzenie prób i sprawdzeń,
dokonywanie odbiorów; b) klęski żywiołowe, c) siła wyższa uniemożliwiająca
wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d) inne przyczyny zewnętrzne
niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością
prowadzenia działań w celu wykonania umowy, e) niedostępność na rynku
materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub
technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji, lub wycofaniem z rynku tych
materiałów, lub urządzeń. 23.3 Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane,
za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://ugstrachowka.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Urząd Gminy Strachówka, ul. C. K. Norwida 6, 05-282 Strachówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy
Strachówka, ul. C. K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 413 Wdrażanie
Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania
pomocy w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: tak
rozstrzygniecie_jadwisin.doc