|
Strachówka: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Numer ogłoszenia: 190108 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:âŻobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:âŻustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ).
I. 1) NAZWA I ADRES:âŻUrząd Gminy Strachówka , ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025 675-90-46, faks 025 675-90-46.
-
Adres strony internetowej zamawiającego:âŻwww.strachowka.com.pl
-
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:âŻ-
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:âŻAdministracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:âŻOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:âŻusługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:âŻOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, powstałych i zbieranych z nieruchomości w wyszczególnionych 22 sołectwach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Strachówka..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) które będą stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):âŻ90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:âŻnie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:âŻnie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:âŻZakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Informacja na temat wadium:âŻWarunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
a) wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Strachówka, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, c) zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), w przypadku gdy wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu kopię tej umowy. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowy prowadzącemu przetwarzanie odpadów poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi niezwłocznie dostarczyć kopię tej umowy; Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy wykonawca przedstawi dokumenty poświadczające spełnianie wymagań opisanych w pkt 1 a,b,c. Brak przedłożenia dokumentu stanowi podstawę do uznania, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy oraz do zatrzymania wadium.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odebrał i zagospodarował odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w ilości min. 200 Mg rocznie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywanie należycie (poświadczenie lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:âŻprzetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:âŻnajniższa cena.
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w ďż˝8 ust. 2 istotnych warunków zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: a) zmiany stawki opłaty za przyjęcie jednej tony odpadów komunalnych zmieszanych lub ulegających biodegradacji w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych; b) zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi; c) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów; d) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności; e) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)âŻAdres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:âŻhttp://ugstrachowka.bip.org.pl/?tree=przetarg Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:âŻUrząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:âŻ16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą:âŻokres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:âŻnie
Pliki do pobrania:
drukuj
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Strachówka | Informację wprowadził(a) do BIP: | Patryk Kamiński | Data udostępnienia w BIP: | 2014-06-05 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-06-25 |
|
|
|