Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy
Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o
frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi
oraz zagęszczeniem walcem
Numer ogłoszenia: 97973 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strachówka , ul. C. K. Norwida 6, 05-282
Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 25 7562828, faks 25 7562829.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.strachowka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie poprawy
przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni
dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz
z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy
Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o
frakcji 0-63 mm w ilości szacunkowej 400 ton oraz pospółką żwirową spełniającą
wymagania normy PN-B-11111 w ilości szacunkowej 2700 ton wraz z równaniem i
profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym. Zakres umowy
obejmuje cały obszar Gminy Strachówka. Zamawiający będzie wskazywał Wykonawcy
konkretne odcinki dróg do poprawy przejezdności. Z uwagi na fakt, iż prace będą
wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonywaniu usługi musi
zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników drogi oraz przestrzegać
zasad BHP..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
·
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z
wolnej ręki na podstawie art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6,
45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie
oświadczenia - zł. nr 2 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie
oświadczenia - zł. nr 2 do SIWZ oraz na podstawie wykazu wykonanych usług -
zał. nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu wykonanych lub
wykonywanych usług w okresie od dnia 10.07.2012 roku do dnia 10.07.2015 roku a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanej
co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu poprawy przejezdności dróg
poprzez profilowanie i uzupełnianie kruszywami o wartości minimum 100 000,00 zł
brutto. Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że
ww. usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/nie spełnia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie
oświadczenia - zł. nr 2 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie
oświadczenia - zł. nr 2 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia
- zł. nr 2 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zmiany przedmiotu lub terminu
wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - z powodu wystąpienia
opóźnienia rozstrzygnięcia postępowania przetargowego, - z powodu uzasadnionych
zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez
Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, -
z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego
wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z
pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi
lub grożącego powstaniem szkody, - z powodu działań osób trzecich
uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy
którejkolwiek ze stron,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.strachoowka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy w Strachówce ul. C. K. Norwida 6 05-282 Strachówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 10.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Strachówce ul. C. K.
Norwida 6 05-282 Strachówka sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PLIKI DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - POBIERZ
- Załącznik Nr 1 (oferta) - POBIERZ
- Załącznik Nr 2 (oświadczenie) - POBIERZ
- Załącznik Nr 3 (oświadczenie) - POBIERZ
- Załącznik Nr 4 (informacja) - POBIERZ
- Załącznik Nr 5 (wykaz) - POBIERZ
- Projekt umowy - POBIERZ
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (14.07.2015) - POBIERZ