|
Strachówka:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy
Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Numer ogłoszenia: 190108 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ). I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strachówka , ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025 675-90-46, faks 025 675-90-46. Adres strony internetowej zamawiającego: www.strachowka.com.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbieranie
i zagospodarowanie odpadów komunalnych, powstałych i zbieranych z
nieruchomości w wyszczególnionych 22 sołectwach, na których zamieszkują
mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Strachówka.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) które będą stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM Informacja na temat wadium: Warunkiem
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w
wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a)
wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b
ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Strachówka, w zakresie objętym
przedmiotem zamówienia; b) zezwolenia na transport odpadów, o którym
mowa w art. 28 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z
2013 r., poz. 21) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub wpis do
rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012
r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) w zakresie transportu odpadów
objętych przedmiotem zamówienia, c) zezwolenie na przetwarzanie odpadów,
o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz. U. z 2013 r., poz. 21), w przypadku gdy wykonawca zamierza
prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy
wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich
przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem
posiadającym zezwolenie w tym zakresie i niezwłocznie dostarczyć
Zamawiającemu kopię
tej umowy. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu
podmiotowy prowadzącemu przetwarzanie odpadów poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z
podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa
kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi niezwłocznie
dostarczyć kopię tej umowy; Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a
przed podpisaniem umowy wykonawca przedstawi dokumenty poświadczające
spełnianie wymagań opisanych w pkt 1 a,b,c.
Brak przedłożenia dokumentu stanowi podstawę do uznania, iż wykonawca
uchyla się od podpisania umowy oraz do zatrzymania wadium.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek
ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odebrał i
zagospodarował odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości na
których zamieszkują mieszkańcy w ilości min. 200 Mg rocznie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz
których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywanie należycie (poświadczenie lub inny dokument,
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać poświadczenia).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć: potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w
szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiana
postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w
zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w §8 ust. 2 istotnych warunków
zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: a) zmiany stawki opłaty za
przyjęcie jednej tony odpadów komunalnych zmieszanych lub ulegających
biodegradacji w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów
Komunalnych; b) zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z
przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi;
c) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady
odbierania i zagospodarowania odpadów; d) odstąpienia na wniosek
Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany
wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności; e)
wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie
wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w
sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji
zamówienia. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem
nieważności formy pisemnej. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugstrachowka.bip.org.pl/?tree=przetarg Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
drukuj
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Strachówka | Informację wprowadził(a) do BIP: | Patryk Kamiński | Data udostępnienia w BIP: | 2014-06-05 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-06-25 |
|
|
|