Strachówka:
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 76 i dz. 73 w
miejscowości Księżyki, gmina Strachówka
Numer ogłoszenia: 268448 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
Strachówka , ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025
675-90-46, faks 025 675-90-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strachowka.com.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów
rolnych dz. 76 i dz. 73 w miejscowości Księżyki, gmina Strachówka.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prac jest poprawa
przejezdności drogi dojazdowej do pół w miejscowości Księżyki o szerokości 5,5
m. Nawierzchnię jezdni będzie stanowiła warstwa pospółki (materiał dostarcza
wykonawca) stabilizowanej cementem grubości 15 cm o Rm=2,5 Mpa o szerokości 5,5
m. Ww. nawierzchnia będzie wykonana na istniejącej podbudowie żwirowej
wyrównanej pospółką (materiał dostarcza wykonawca) stabilizowaną mechanicznie o
średniej grubości 5,0 cm po zagęszczeniu i szerokości (jezdnia+pobocza) 7,0 m.
Po obu stronach drogi będzie wykonane pobocze gruntowe wzmocnione warstwą pospółki
żwirowej (materiał dostarcza wykonawca) o gr. 15 cm o szerokości 0,75 m każde.
Na odcinku 300,0 m przewiduje się odtworzenie istniejącego rowu (usunięcie
namułu o gr. 30 cm wraz z profilowaniem skarp rowu i wywozem urobku na zwałkę
dostępną wykonawcy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2013 r., poz. 907 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe, stanowiących
nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na
powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: nie dotyczy
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego
oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -
Załącznik Nr 2 do SIWZ.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten Zamawiający uzna
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Przez
roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej dwóch zamówień
polegających na przebudowie i modernizacji drogi o wartości minimum
150.000,00 zł brutto każde.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego
oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -
Załącznik Nr 2 do SIWZ.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego
oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -
Załącznik Nr 2 do SIWZ.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego
oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -
Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z
następujących okoliczności, tj.: 1) w przypadku zmian podmiotowych po stronie
wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w przypadku wszystkich
zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego, 3) w przypadku
zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,
jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 4) w pozostałym zakresie - w
sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia
strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiany
postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie
pisemnego aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://ugstrachowka.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Strachówka, ul C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Strachówka, ul C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Dotacja ze
środków związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - POBIERZ
- Przedmiar robót - POBIERZ
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Drogowych (STWiOR) - POBIERZ
- Rozstrzygnięcie - POBIERZ