Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja
budynku Urzędu Gminy w Strachówce jest współfinansowana z Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej IV „Przejście
na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata
2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22
ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strachówka, krajowy numer identyfikacyjny
71158272400000, ul.
ul. C. K. Norwida
6
,
05282
Strachówka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 562 828, , e-mail
k.jezierski@strachowka.com.pl, , faks
257 562 829.
Adres strony internetowej (URL): http://ugstrachowka.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://ugstrachowka.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ugstrachowka.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Strachówce ul. C. K. Norwida 6 05-282 Strachówka (Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Strachówce
Numer referencyjny:
SG 271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania
inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w
Strachówce”.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w
następujących dokumentach:
1) dokumentach o charakterze bezwzględnie obowiązującym, tj.:
a) dokumentacji projektowej;
b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) audycie energetycznym
2) dokumentach o charakterze pomocniczym i informacyjnym, tj.:
przedmiarach robót
– które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający informuje, iż dokumenty wskazane w § 3 ust. 3 pkt 2 SIWZ
są jedynie dokumentami o charakterze pomocniczym i informacyjnym, z
których Wykonawca nie ma obowiązku korzystać.
3. Zamawiający informuje, iż jakiekolwiek wskazanie w treści
dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znaku towarowego,
patentu lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który
charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę należy
odczytywać jako „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w
ofercie równoważnych zamienników w odniesieniu do urządzeń, materiałów i
technologii wskazanych w dokumentacji, jeżeli oferowane elementy
posiadają istotne parametry (cechy) jakościowo-użytkowe nie gorsze (tzn.
takie same lub wyższe) od elementów wskazanych jako wzorcowe. Podane w
dokumentacji technicznej parametry stanowią warunki brzegowe, których
spełnienie jest niezbędne dla pozytywnej oceny równoważności.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym
przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego
roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Strachówce jest
współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie
4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
6. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia
wizji lokalnej w miejscu przewidywanych robót w celu zapoznaniem się ze
stanem obiektu.
7. Złożona oferta musi uwzględniać wszelkie roboty rozbiórkowe związane z
wymianą instalacji i urządzeń w przedmiotowym budynku a także wykonanie
wszelkich robót odtworzeniowych niezbędnych do prawidłowego wykonania
inwestycji np. odtworzenie glifów po wymianie stolarki.
II.5) Główny kod CPV:
45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45321000-3 |
45421000-4 |
45453000-7 |
45330000-9 |
45331110-0 |
45310000-3 |
45311000-0 |
45111300-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
2018-03-31
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający
uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
- wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą
na budowie, przebudowie, bądź remoncie budynku, przy czym wskazana
robota budowlana musi obejmować swym zakresem łącznie roboty
ogólnobudowlane oraz roboty instalacyjne w zakresie instalacji
sanitarnych i elektrycznych, a jej wartość nie może być mniejsza niż 1
000 000 zł brutto (słownie: jeden milion złotych),
- dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
- dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń,
- dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
a)
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji,
d) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego
wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z
uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –
dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
w sprawie spłat tych należności, zgodnie ze wzorem określonym w
załączniku nr 9 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie ze wzorem określonym w
załączniku nr 7 do SIWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8
do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)
Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do
specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy 2) Pełnomocnictwo umocowujące do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca
Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako
upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze 3) Pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód
polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych - jeżeli dotyczy
W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust.
5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć bez dodatkowego wezwania:
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do specyfikacji. W
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu. Oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w
postępowaniu tylko jednej oferty
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000 zł
(słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z
2015 r. poz. 978 i 1240).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Urzędu Gminy w Strachówce Nr 49 9233 0001 2600 7751 2000 0020
Na poleceniu przelewu należy umieścić informację jednoznacznie
identyfikującą postępowanie przetargowe, np.; „Wadium -
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Strachówce”.
Wadium będzie skutecznie wniesione tylko wówczas jeśli wadium znajdzie
się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w
oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku
wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby
gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie
przypadki powodujące utratę wadium, określone w ustawie Pzp. Gwarancja
lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe
zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty
wadium.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany
przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt
3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
w odniesieniu do następujących jej postanowień:
1) terminu wykonania Umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub
opóźnieniu wykonywania robót w przypadku:
a) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością
dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje
realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania
Umowy,
b) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na
polecenie Zamawiającego,
c) niemożliwego do przewidzenia wystąpienia niekorzystnych warunków
atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w
szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową,
normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków
atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie
jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność. Podstawą dokumentującą zaistnienie zdarzenia
wynikającego z warunków atmosferycznych będzie w szczególności
informacja z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej potwierdzona
przez inspektora nadzoru inwestorskiego,
d) konieczności wykonania robót dodatkowych w zakresie niezbędnym dla
prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,
e) zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub
opinii właściwych podmiotów i organów niezbędnych do realizacji
przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f) zmiany technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania
zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w
sytuacjach niezależnych od Wykonawcy,
g) zmiany terminów wykonania robót w etapach określonych w
Harmonogramie, na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem zachowania terminu
przewidzianego dla wykonania całego przedmiotu Umowy;
2) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określonego w § 13 ust. 1
Umowy w przypadku
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie trwania
Umowy,
b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy.
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
skutkujących niemożnością dotrzymania umownego terminu zakończenia
robót, termin ten może ulec przedłużeniu, pod warunkiem uzyskania zgody
Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3, Wykonawca
zgłosi na piśmie propozycję przedłużenia terminu wraz z opisaniem
powyższych okoliczności i uzasadnieniem. Zamawiający ma prawo
zmodyfikować propozycję zgłoszoną przez Wykonawcę dotyczącą terminu
stosownie do opisanych okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-08-21, godzina:
14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pobierz
Załącznik nr
1 dokumentacja techniczna stanowiąca opis
przedmiotu zamówienia - pobierz
Załącznik nr
2 wzór formularza ofertowego - pobierz
Załącznik nr
3 wzór umowy - pobierz
Załącznik nr
4 wzór oświadczenia dotyczącego
spełniania warunków udziału w postępowaniu - pobierz
Załącznik nr
5 wzór oświadczenia dotyczącego
przesłanek wykluczenia z postępowania - pobierz
Załącznik nr
6 wzór informacji o przynależności do
grupy kapitałowej - pobierz
Załącznik nr
7 wzór wykazu robót budowlanych - pobierz
Załącznik nr
8 wzór wykazu osób - pobierz
Załącznik nr 9 wzór oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - pobierz
Informacja (na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych) - pobierz (22.08.2017r.)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - pobierz (28.08.2017)